Yapraginannesi Merhaba hanımlar acil bişey sormak istiyorum, dünden beri hatta bugun daha cok yarım saatte bir 20. Dk dabir adet olcakmişim gibi ağrılarım oluyor 38+2 yiz ve bebeğim çok kasılıyor Naapmalıyım
Ytugcek Benim doğum sancim da böyle başlamıştı, belirli bir düzende gelip gidiyor olması da bi belirti
Yapraginannesi Ytugcek gittim cok az sancı cıktı doğum değil dedi dr sanırım yarın sezaryen için gün alıcam bebiş 4 kiloya yaklastı ve bende artık dayanamıyorum catında aman aman cokmgeniş değil dedi dr bakalım nasip
Nursahcan Alırlar canım ben de 30 iken karnımda aşırı agrı ile acıle gitmiştim ulturasondan bakıp nts ye almışlardı benım idrar yollarında enfeksıyon cıkmıstı ama senın günün yakın oldugu ve belirtilerin doğum belirtisi oldugu için bence beklemeden git bi doktora