Selam kızlar bütün doğuramıyorum başlıklarının altında bende vardım ilk doğumum 38+5 te olmuştu kızımda her kontrole gittiğimde boş geri dönüyordum her arayan daha doğurmadın mı diyordu iyice stres olmuştum en son 39+5 te akşam üstü yemeğimi yedikten sonra ağrılarım olmaya başladı hafiften ama ben doğuma yormadım böyle ağrılarım oluyordu ama düzenli olmuyordu yemeğimizi yedik bulaşıkları yıkadım eşim oğlumuzu kapıya oynamaya indiricekti bende indim kapıda bi otarafa bi butarafa dolanırken sancı girip duruyordu ama dakikalara baktığımda bi 8 dk bi 15 gibi aralıklarla oluyordu eve çıktım biraz pilates yaptım sonra uzandım baktım ağrılarım devam ediyor lavaboya gittiğimde nişan gelmişti eşime söyledim o doktora gidelim dedi ben gitmek istemedim duşa girdim uzandım ağrılarımı takip ettim yine düzenli değildi ama sürekliydi hastaneye gittik doktor muayene etti ebe alttan açıklığıma baktı 2 3 cm dedi nst ye bağladı yine düzensiz ve hafif sancı çıkıyordu doktor geldi şimdi sana yatış vermicem eve git uyu dinlen dedi önceki doğumdan kalma açıklık olabilir dediler eve güle oynaya geldim resmen gelir gelmez sancılarım başladı tekrar duşa girdim yatmaya çalıştım olmadı tekrar pilates topunun üstüne çıktım her sancıyı orda karşıladım sancılarım 2 dk da bire düştü ama ben hala doğumu beklemiyorum tabi eşimin zoruyla tekrar hastaneye gittik 1 saat içinde açıklığım 8 cm e ulaşmıştı ebe üstümü bile çıkarmadan doğuma aldı damar yolunu açtı eşimi görmeden girdiğim için çok kötü oldum tabi kız kardeşimin çalıştığı hastane doğum yaptığım için hemen arkadaşı yanıma geldi doğum haneye girdiğimde saat 3:35 civarıydı baya ıkındım sonra yorulduğumu söyledim bacaklarım çok ağrıdı ebe bez bağlayıp indirdi sancı geldikçe yere çömel ıkın dedi bi kaç defa ıkındım o şekilde tekrar çatala çıktım kardeşim geldi sanki bi güç geldi bana elimden tuttu o kadar iyi geldi ki ebe kafası geldi güzel ıkınırsan direk gelicek dedi bende tuvaletimin geldiğini hissetmiyorum gelmedi daha olmuyor gelmicek galiba diye ağlıyordum kız kardeşim baktı abla valla gelmiş saçını görüyorum dedi daha sonra bana güç geldi ıkındım tam o sırada doktor geldi direk doğdu kızım saat tam 4:29 da kardeşim bi yandan bağırıyor abla valla yanak doğdu diye diğer kızlar bi yandan kucağıma koydular sevdim öptüm kokladım hemşireler götürdü kızımı doktorumda dikişimi yaptı bi yandan muabbet ettik bi yandan dikiş atıldı sonra odama çıkardılar beni bebeğim geldi onu emzirdim o kdar güzel duygu ki ikinci defa yaşıyorum ama sanki ilk defa yaşıyormuşum gibi rabbim tez zamanda bekleyenleride kavuştursun inşallah 🤲🏻🤲🏻 Biraz uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim 😍😍