Merhaba, ben de 1,5yillik evliyim. Geçen yıl ekim ayından beri korunmuyoruz. Polikistikover sendromu var bende zaten ama cuma günü hsg çekildim. Sol tüpüm tikaliymis açtım dedi dr. Sizce ne yapmalıyım nasıl bi yol.izlemeliyim. aranızda hsg yaptıran var mı?