Merhaba anneler. Ben 25 yaşındayım epilepsi hastasıyım ve 6 haftalık gebeyim. Sürekli tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Bunun normal olduğunu söylediler fakat bu durum beni çok rahatsız ediyor 😔 Devlet hastanesinde çalışıyorum o yüzden ölçtürme fırsatım sürekli oluyor 12/8 olan tansiyonum 6/4 😔 benim gibi olan var mı ? ne önerirsiniz? Tuzlu içecek ve yiyecekten hariç ? Ne kadar sürücek bu durum ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼 Hepinizi çooook öpüyorum 🥰