Melisa2409 14+2deyim 2 3 gündür midem yanıyo sürekli gaviscon da pek iyi gelmedi midemi rahatsız edecek bir şey de yemiyorum halbuki Bu zamanlarda başlaması normal mi ? Siz neler yapıyorsunuz baş etmek için?
Merve8494 Melisa2409 normal canım bende çok cekiyorum o mide yanmasını rennie şurup deneyebilirsin bide elma çok iyi geliyor ben elma tuketiyorum hatta şuan bile midem yanıyordu 😀😀
Merveeze6071 Melisa2409 Benimde çok yanmam vardı hocam pronat şurup tok karnına günde 3 defa dedi şuan çok iyiyim. Deneyebilirsin bence canım. Prospektüsü de hamileler için diyordu.
Halimehacin Melisa2409 ılık süt içebilirsin ise yarıyor. Kızartma baharatlı birde yiyip hemen uzanmazsan gerilediğini göreceksin. Hamileliğin son haftalarında daha yoğun oluyor ☺️
Melisa2409 Merveeze6071 benimki gaviscon içebilirsin demişti içtiğimde bi süre rahatlatıyo ama tekrar başlıyo hemen Yarın randevum var tekrardan bi sorarım değiştirir belki