ebru-33 kesilmesini degil ama tüm dokunuşlar çekiştirmeler herşeyi hissettim. 2 dogumumda da. Acıyı asla hissetmedim ama o hareketler beni dogumdan korkutuyor. İki dogumumda da bebek çıktıktan sonra beni uyutmalarını istedim. Daha fazla katlanamazdım çünkü. Şimdi 3.ye hamileyim. O anı tekrar yaşamaktan korkuyorum valla