Fatos007 40 günlük anneyim.. yenidoğan alma ⅓ 3/6 ay olarak al aldıklarını. Tulum tarzi kıyafetler aldigima pişman oldum keşke hepsini ikili takım alsaymisim. Giyip çıkarması daha zor oluyor. Yenidoganlar 1aylikken olmamaya başladı onları aldigima pişman oldum. Zıbın ve agiz bezi çok al en çok onlar lazım oluyor. Zibinlari zarf zıbın olanlardan al daha kolay giydirip cikarmasi.Hastane çıkışı 5li al 10lu gereksiz onun içindeki parcalari zaten alıyorsun normaldede. Kış bebeği olacaksa beyaz iclikler oluyor ondan bide patikli pijama al. Yelek tarzı da penye yelek al başlangıç için. Bizimkiler örmüştü yüzü alerji yaptı giydiremedim. Aklıma gelenler şimdilik bunlar 😊