Kızlar sağlık ocağında sabah tahlil verdim ama idrar değerlerim çok Yüksek fazlasıyla böyle olan var mı , kontrolüme 6 gün var ama ben sabah gidicem hemen doktora
Eritrosit 66. Lökosit 19.bakteri 4.genel kristal 94
Acaba yanlış mı çıktı yolda böyle mi korkuyorum 😣😣