Kubra8989 Elf0305- ben yiyorum abartmadan nefsini körle yoksa rüyalarına kadar giriyor Nutella benim için özellikle 🙈
Babyy1S Elf0305- paketli gıdalar zararlı ben toz nesquik iciyorum her gün sütle karıştırıp vazgecilmezim oldu birakamıyorm zararlı ama 😊
Sseyma1 Elf0305- bazen kahvaltılarımı o şekilde yapıyorum 36 haftalığız bi sorun olmadı hiç canım çok tüketmediğin sürece sorun olmaz bence ☺️