Hanımlar merhaba . 1 haftalık lohusayim eşimin covit testi pozitif çıktı. Temaslı olduğumuzdan karantinadayiz annemler kaliyordu bende eşim pozitif olunca ne olur ne olmaz diye evlerine gitmelerini istedim onlarda test yaptı pozitif çıkmışlar herkes pozitif şimdi iş yapmakta zorlaniyorum eşime bişey yapamıyorum üzülüyorum ki ağır geçirmiyor çok şükür ama genede insan üzülüyor . Benimde sırtlarim ağrıyor ve koku alamiyorum emzirdigim için test yaptırmadım ki yaptırsam çocuğu memeden kesmek zorunda kalacağız daha çok minik . Duygusal olarak çökükluk yaşıyorum var mı başına gelen motivasyona gerçekten çok ihtiyacım var .