Astadavistabeybi Hangi marka aldınız ? Ve ben şuan 85 kullanıyorum 90 mı almalıyım 95 mi ? 32.haftamdayım bu
MiniKaya Astadavistabeybi pentiden aldm ben canm 85c aldm bide genelde sırttan sıkıntı olur bana sütyenler bide ek kopça aldm
chaos Astadavistabeybi 85 kullanıyordum sütyeni 95 aldım, atlet m giyiyordum l aldım ikiside tam oldu, trendyoldan aldım markası akdağ sportswear inanılmaz kaliteli 50şer TL ikiside
yasemin__hemsire Astadavistabeybi bende bi beden büyük aldım birini iki beden büyük aldım emzirme atleti almadım südyen aldım trendyoldan cmm
050521 Pentinin ürününü trendyoldan indirimden aldım m giyiyordum l aldım emzirme atletini denedim çok memnun kaldım Emzirme kısmı kalın göğüs ucunu belli etmiyor
balyanakoglum Astadavistabeybi nbb aldım bir beden büyüğümü. Şu am gözüme büyük geldi 32yim bende ama doğumdan sonra süt birikeceği için tam olur diye düşünüyorum. Atleti de şahinler marka aldım kalitesi çok iyi. Ama internetten alacaksanız çok iyi seçmeniz tavsiye ederim çünkü iade olmuyormuş.
Smyy34 Astadavistabeybi 90 ve 95 al cnm doğumdan sonra süt dolacagi için 90 yetersiz gelebilir ben 2 bedeninde aldım