Busra010101 Hamis anneler bir turlu karar veremiyorum sizce hangisi kulaga daha hos geliyor🧐 AHLAS URAS KAAN MUHAMMED EMİN BERK AFFAN SEMİH
MiniKaya Busra010101 iki isimli biri olarak iki isim koyulması taraftarı değilim ama uras, berk bu isimler güzel
Azrabetulunannesi Busra010101 muhammet emin peygamberimiz her evde bir tane muhammet olsun demiş ki bence çook güzel bir isim oğlum olsa muhammet koyardım
[silindi] Busra010101 en guzel ve sadesi semih, cocuklara cok uzun ve karmasik isimler koymak bana biraz zorlama geliyor. Cocuga da zor ilerde
Tugce1803 Busra010101 Sadece Uras. İki isimli biri olarak çok sıkıntılar çektim. En basit burda bile tek adım yazılı🤦🏻♀️