Benim bebeğimde ayni sıkıntıyı yaşamişti ve doktor doğal zeytin yağinin hic bir zarari olmayacağini içirmemi sölemişti. Popoyu sakın kendin uyarma yanliş bişey yaparsin demişti 4 aya kadar bu şekilde devam ettim 3 aydan sonra dophalag diye bitkisel bi şurup gibi bişey vermişti o cok güzel yaptiriyodu.4,5 aydan sonra kendiliğinden düzene girdi