Merhaba kızlar..
2 ay 23 günlük bir oğlum var 37.haftada sezeryan doğum yaptım. Son bir kaç haftadır sağ gözünde göz kırpıyor arada oluyor bu. Bununla beraber kaşları tek olaraj yukarı kalkıyor burnu da öyle doktoruna video attim şimdilik izlmleyelim dedi ama benim icim icimi yiyor bu durum normal mi happy kids yazdim kimse birşey demedi lütfen burdan birileri birşey biliyorsayazsin