Tugcekkkkk Kızlar tüp bebekle hamile kaldım. Salı günü kontrolüm var ve o gün 5+4olacagım.sizce kalp atışını duyabilir miyim? Sizler ne zaman duydunuz?
Gurbetcigelin Tugcekkkkk bende perşembe gideceğim 5+6 olmuş olacağım kese için gideceğiz ama belki bi sürpriz olur kalp atışını da duyarız ya🙈 bazen bu haftalarda duyanlarda olmuş vajinal ultrasondan duyulur mu acaba🥰
es-es1 Tugcekkkkk Gurbetcigelin kızlar haftalarınız erken değil bence ben 5+3 de duymuştum vajinal ultrasonla da değil sizde duyarsınız inşallah ☺️
MihricanA Hayırlı olsun 🤲🏻 Makina kaliteliyse vajinal ultrasonla duyulabilir eger eski bir makinaysa 6-7 haftalarda anca duyuluyor
hulya4627 İlk bebekte 6+6 da kalp atışını duymuştuk şuan 5 haftalık haftaya gidicez bakalım umarım duyarız
Elifyusuf41 Kızlar merhaba bende çarşamba günü duyucam inşallah 6+3 olucam ama bi belirtim yok sabahları iştahsızlık oluyor oda geçiyor sizler nasılsınız
haziranin25i Tugcekkkkk alttan muayene ile duymak mümkün olabilir ama alttan muayene olmak istemediğim için 6+5 e kadar beklemiştim ve 6+5 de duyduk çok şükür 🤗🌼