newmom_
Hamilelik, evlat sahibi olmak elbette çok güzeldir ama insan ilk başta acaba hazır mıyım, yetebilecek miyim diye korkuyor. Bi de çok güzel olmasının yanında çok zorlu da bir süreç. Hayata bir canlı getiriyorsun ve geri dönüşü yok. Hazır mıyım diye düşünmek, korkmak çok normal bence. Hayırlı olsun. Allah kocağınızda göstersin. İçiniz ferah olsun kucağınıza aldıktan sonra da başka endişeler yaşanacak. Annelik biraz da böyle bişey sanırım. Kendinizi sakın bu nedenlerle suçlamayın. Herkesin az çok yaşadığı duygular bunlar