Bireylulmasali Kızlar 14 haftalık hamileyim biliyorum çok erken ama kızım olacağını öğrendiğimden beri içim içime sığmıyor eşim bana ‘Miray Berfin’ seçeneğini sundu ama bilemedim sizce nasıl isim?
Didi6 Bireylulmasali Berfin güzel ama Miray ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
prensesannesii_ Bireylulmasali benimde kızım olacak inşallah şuan aklımda Aysima ve elizan ismi var ama nazenin de çok hoşuma gidiyor
Burcuu3761 Bireylulmasali bizde yok beren benimde çok hoşuma gidiyor ama insan çok zorlanıyor bu isim konusunda☺️