Buse-93 Kızlar selam,23 haftadayız. Bazı bazı karnımın içinde gerginlik oluyor subat ayında laparoskobi olmustum etkisi olabileceği söylendi bunu yaşayan varmı , böyle gaz sıkışması gibi.