Tugcngz Slm hamişler plesanta yaşlanmadı olan varmı ben 35+5’de gitmiştim kilosu 2600’dü sonra 37+1’de gittiğimde 2850’di iyi dedi ama plesanta yaşlanmış dedi böle bişey yaşayan varmı plesanta yani (eşi) yaşlanıpta normal dogum yapanlar varmı yoksa mecburi sezeryanmı olmak lazm acil yardım yarında doktor kontrolümüz var şuan 38+3 haftalıgız bakalm nedicek doktor
Sare34 Tugcngz banada o haftalarda plasenta yaşlanması var dediler şuan 38+2 deyim bebeğimin kilosu hep aynı hiç almıyor ama doğmayada niyeti yok ne yapıcam bilmiyorum
lila321 Tugcngz merhaba benim kuzenimin bebeğinin plesentası yaşlanmış, doğuma 15 gün kala bebeği hissetmedi, tatlı yedi ne yediyse olmadı, doktora acil gitti, plesenta yaşlanması dediler ve sezeryanla doğum yaptı. Bebek de o da sağlıklı hiçbir sorun olmadı
MiniKaya Tugcngz eğer bu muayenendede bir kilo alamı olmazsa normale göre gelişimde bir sorun görürse doktorun sezaryene alır canım sağlıkla gelsin miniğin ♥️ Doğum şeklinin pek önemi yok
Tugcngz Sare34 yarın gidicam bende bakalm nedicek kilo almışmı eger almadıysa bi sorun varsa bebegin saglıgı önmli oldugu icşn sezeryana alsın nediyşm
Tugcngz lila321 walla bende bu aralar hareketleri kontrol ediyorum tabi eskisi kadar cok oynamıyor yerşde daralmış olabilir diye düşünüyorum genelde geceleri oynuyor bnmki 37+1’de gitmiştik ozaman nst falan cekilmişti doktor bi sıkıntı olmadıgını söledi normalde normal dogum istiyorum ama yolunda gitmeyen bişeler olursada sezeryan olurum yapacak bişey yok
Tugcngz MiniKaya amin cnm inşALLAH🤲🤲🤲 tabi önmli olan onun saglıgı artık sezeryanda olursa yapacak bişey yok