Sedefs 6+2 deyin dün kanamam oldu gittik acile kalp atışı yoktu gectimiz haziran düşüğüm olmuştu kanamayla
Snszasla Sedefs 6 hastalıkken belli belirsiz duyuyorum demişti doktor 7 hastalıkken gittiğimiz de net olarak duyduk. Kanamanız devam ediyor mu beta değerinde düşüş varmı baktırdınız mı
Zeyyakup Sedefs 6 haftalık hamileyim 2 gün önce kanamam oldu benimde koyu kahverengi şeklinde ama kalp oluşmuş dedi ama bende duymadım ayın 18 doktoruma gideceğim tekrar progestan içiyorum bende
Sedefs Snszasla hayır devam etmiyor kahverengi leke leke geliyor tuvalete cıktıgımda bi tan daha düşüğüm olunca korktum kalp arışınıda duymayınca tedirgin oldun
Sedefs Zeyyakup banada kese oluşmuş kalp atışı daha yok dedi 1 hafda sonra kontrol ama bana ilac filan vermedi birazda ondan tedirginim
Snszasla Sedefs vermemesi yanlış olmuş belki kalp atışı sonradan oluşacak geç döllenme oldu belki haftaya duyulacak KeşKe Protestan kullansaydınız kendi doktorunuza danışamıyor musunuz
Sedefs Snszasla yarınkendi doktoruma gitmeyi düşünüyorm bir hafda beklemicem kanamam yok ama mide bulantm cok karnımda kramp gibi agrılar oluyo
Snszasla Sedefs bence de gidin en azından önlem almış olursunuz aciller bazen gerçekten ilgisiz davranıyorlar kramplar için bol bol yatıp ayağınızı havaya dikin yada altına yastık koyarak yatın kahverengiye dönmüş olması iyi birsey en azından