Kızlar ben bir senelik evliyim ne kadar denediysek olmadı kimyasal gebelik geçirdim ardından doktora gittim bana proluton ilaç verdi adetimin 16 günü içmemi ben ilişkiye girmemi istedi ilacı ve dediklerini yaptım hamile kadım 6 haftalıkken bebeğimin kalbi durdu ve öldü 1 adet gördüm hemen yine hamile kaldım çok şükür 9 haftalık olduk yine o ilacı kullandım sorum sizdende bu ilacı kullanan oldumu ?