Moms12 sizinle ayni durumdaydım. 36. Haftamda temastan dolayı 14 günlük karantinaya alındım. 2 haftadir bende doktora gitmedim ama bebeğin hareketlerini her gün gözlemliyorum bir sıkıntı yok gibi. Doktoruma bu durumu ogrendigim gün yazdım, eğer bir sıkıntın yoksa 2 hafta sonra görüşelim dedi. Bana test yapılmadı ama karantinada olduğum kişilerden bende kaptım, nerden anladın derseniz tat koku Yok 6 gündür, boğaz giciklanmask burun akıntısı vs oldu.
Bende özel hastaneye gidiyorum, dogumum bu 2 hafta içinde olursa ne yapacağım pandemi Hastanesi’ne mi gitmek zorundayim diye sordum doktora, hayır özel önlemlerle doğuma alırız seni dedi ve içimi rahatlattı. Allah’a şükür bebiş bu 2 hafta içinde gelmedi. Salı günü 38+6 oluyorum ve karantinam bitiyor doktora gidebileceğim ins. Sizde başka hastaneleri arayın sorun bence illaki birileri kabul eder. Canınızı sıkmayın inanın stres koronadan daha tehlikeli. Bol C vit, sıvı, zencefil bal tüketin hiç bişey olmadan atlatacaksiniz Emin olun.