Geçen gebelikte bebe Yağı kullandım faydası mi oldu genetik mi bilmiyorum çok kilo almama rağmen çatlak olmadı.ama şimdi bioderma atoderm kullanıyorum.bebe yağı sürmek çok zor geliyor bana .kolay emilmiyor yapısını sevmediğim için kullanmıyorum yani 😊