Arkadaşlar 7+4 üm geçen hafta test yaptırdığımda ast değerim 39 alt değerim 23 çıktı doktor sınır da yüksek dedi 1 hafta sonra tekrar kan ver dedi aranızda ilk haftalarda bu durumu yaşayan var mı hangi durumda tehlikeli oluyor değer kaçlara çıktığında sıkıntı