Kızlar 39+3 oldum bugün . Ben de tartışma postu acayım belki doğururum dediim ☺️son zamanlar gerçekten çok zor uyumak kalkmak oturmak bilee . Yalancı sancılarım vs oluyor ama düzenli birşey yok . Açılma vs yok . Salı tekrar kontrolum var . Doğumu başlatmak için ne önerirsiniz? hurma , ilişki , squat ve yürüyüş yapıyoruum 😍