Hanımlar bende annem oldum sabırsızla bekleyen anneler normal dogum yaptım 37+3 ile oldu pasam sabah kontrole diye gittim suyunun azaldığını orendim anar topar acilen doguma alındım alındım ama sıfır sancı kasılma hiç bişey yok dogum haneye cıktım kimseyi yanıma almadılar 2 3 saat bekledim doktorlar sancım gelmesini bekliyoruz dediler gelmeyince Bi tur vajinal muane den gecti ve bebegim kesisini delip dogumu baslattılar ben suni sancı verirler diye beklerken yavas yavas kasılmalar İn basladı basladı ama tek basına nstdrn cıkarmadı lar saat 10.00 girdiğim dogum haneden bagıra bagıra saat 15.00 da pasamı kucagıma aldım o anları o sitresi inanki anlatamam zorlu ve kuru kuru dogumu yaptım odama cıkarıldım 1 saat sonra pasam geldi sütüm hemen gelmedi sabah taburcu olurum diye beklerken enfeksiyon var diye kuzumu kuveze aldılar teyzeleri simdi kuvez yolu bekliyorum dualarınıza o kadar ihtiyacım varki lutfen dua edin yarın cıkarcaklar Allah nasip ederse Bi an once kuzuma kavusayım.