Halime_Ciner01 39+3 hamileyim az önce lavaboya gittiğim de sümüksü ve kahverengi akıntım olmuş bu doğum belirtisi mi ne olduğunu bile var mı
Hilalkllllc Halime_Ciner01 canım sanırım nişanın gelmiş . Panik yapacak birşey yok . Doğumun hemende başlayabilir bekletebilir de. Kanama devam etmedikçe bunun için hastaneye gitmenede gerek yok . Sancılarını bekleyebilirsin.
Dumannn Halime_Ciner01 evet canım 36+1 de benimde afedersın sarı yogun sumulsu iç çamasırıma düşmüştü. Doktorum tıkaç açıldı artık iki haftaya kadar sürebilir demişti. Suan 37+5 teyim. Yarın gidicem bakalım ne var ne yok🥰
Halime_Ciner01 Hilalkllllc az önce tekrar baktım damla olarak gelmişti şansım yok şimdilik beklemeyi tercih ediyorum bende teşekkür ederim canım
Arifcan16 Halime_Ciner01 Bizde 39+1 günlügüz dün aynısı bendende geldi katı sümüksü bir akıntı ve pembemsi gibi hafıf sarı gibiydide ve ne oldugunu anlamamıstım nişanmı oluyo o ilk gebelik ve tecrübesizim
Zeyzey14 Halime_Ciner01 o değişiyormuş kişiden kişiye ☺️ Bazen hemen bazen 2 gün sonra ama artık gelmenin işaretiymiş ☺️
Halime_Ciner01 Dumannn bende 38 haftada gittim doktora normal doğum dedi sancim çoğaldıkça gel.dedi bekliyorum şimdilik q
Zumra45 Halime_Ciner01 akıntın yanı kanaman yoksa hemen gıtme canım benm 2 dogumumda da 1gun onceden dustu nısanım tabi nezman sancın gelır Allah bilir suyunda gelebilir sancı gelınce 3 dk dusmedıkce gıtme hastaneye evde ıyce cek sancıbı rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ınsallahh canım dualarımız seninle 🥰🌹
Halime_Ciner01 Zumra45 bende öyle düşünüyorum evde iyicene çekip öyle gitmek istiyorum ne zaman gelmek isterse artık sağlıklı olsunda bir avazda inşallah çok teşekkür ederim canım
Dumannn Arifcan16 ben doktoruma haber vermiştim. Bence haber verin ya da gıdın çunku zamanınız gelmiş nolur nolmaz🥰
Arifcan16 Dumannn Ondan birgün önce catı muhanesı yapmıstı doktorum demişti lekelenmen olabılır korkma dedi bende ertesı günü ögle bişey gelınce gitmedim ne oldugunuda anlamamıstım sımdı siz bilgilendirdiniz tesekkür ederim zaten cuma günü dogumum var 🙏🏻🤲🏻