Ftm-Srgn glsm-tzcn benim hem de ileri derece de ben de 4.derecede.Normal dogum yaptim cok zorlanmadim
glsm-tzcn Ftm-Srgn bende ağrısı veya kanama yok ama dışta fındık kadsr çıkıntısı var ayıptır söylemesi acaba normal doğum onu ileri dereceye getirir mi diye düşünüyorum.