mavikelebek_ 24 haftalık hamileyim serklajlıyım şimdi kanamam oldu yarın randevum var hemen acile gidim mı sizce yarın mı bekleyeyim
Smctn mavikelebek_ vakit kaybetmeden dr.a git bekleme benim dr.da bir damla kan gelse hastaneye gel demişti umarim kötü bisey yoktur
mavikelebek_ Minikjelibonum cnm yarım saat sonra kanamam pembeleşti yarın gitcem artık hastane uzak bana yarın zaten tahlil günümdü onları da halletcem
Pinkchemistry @mavikelebek_ öyle bi durumda doktor bana hemen gel hastaneye yatışını yapar serum ve iğne yaparız demişti bence kesinlikle gidin erken önlem her zmn iyidir
mavikelebek_ Smctn inşallh yoktur cnm yarın gtcem yatış demezler inşallah azaldı pembeleşti kanamam kızımda küçük bırakacak kimsem yok Allah yardımcım olsun