Birgul Hmsanne1 yerleşme ve büyüme olduğu için normal bende de oluyodu 12. Haftadayım daha da fazla oluyo büyüdüğü için, bir de bu aylar insanın ayakları falan üşüyünce daha da artıyor kendini sıcak tut istirahat et bol bol
Bilge1234 Hmsanne1 bende 9+1 haftalık hamileyim bel ağrım oluyordu şimdi hiç birşey yok sanki hamile değilmişim gibi ara sıra böyle biraz giriyor agrı o kadar dahası yok
Birgul Hmsanne1 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimde 1 düşüğüm var bende cok stres yapıyodum ama iyi bişey değil aslında rahat olup dua etmek lazım bol bol dinlen 🌸
Hmsanne1 deletedmom55 insallah canım tüm anne adayları ve isteyen herkese rabbüm versin kimsenin eli boş kalmasın insan korkuyor işte