ismailgamzepaytoncu Kızlar 9 haftalıgım bugün doktora gittiğimde kesenin altında kanama var dedı. Düşük tehlikesi olduğunu söyledi. Cevaplarınızı bekliyorum
Esrelf ismailgamzepaytoncu canım ilaçlarını düzenli kullan. Kanaman geçse bile aldanma dikkat etmeye devam et. Kese etrafındaki kanamalar sinsi olabiliyor ve geç iyileşiyor. İlişkiden uzak durun. Fırsat buldukça uzan dinlen. Ağır kaldırma. Oturup kalkarken yavaş ol. Geçecektir inş.
Lamelif ismailgamzepaytoncu pruluton iğne ve yatak istirahati canım başka çaresi yok bende hep vardı yattım lekelenmem de vardı şimdi 36 haftalığız 💙
Cmnkubi ismailgamzepaytoncu eltimin öyle bi durumu vardı ilaçlarını kullandı ve sürekli dinlendi şimdi çok iyi maşlallah dikkat et yeterli🙏🏻
Kadze ismailgamzepaytoncu cnm nende yasadım 3 ay doldu bıraktım progestan kyllandım kesede yogun kanama vardı şimdi incecik cizgi kaldı bitti nerdeyse olabıldgnce yat iş yapma doktor ılac verniltir muhakkak aksatma onun dısında cok yapman gereken bişey yok Allah yardımcın olsun bende yasadım korkma dısarıya gelmediyse kanama ilaçalr toparlıyo
Dlktpl 12 haftalıkken basıma geldı kanama asırıydı kese altında kanama vardı ıgne ılac kullandım yenı gectı kanama ve alan 20. Haftadayım hala daha ılac ıgne kullanıyorum maalesef yatıp dınlen bol su ıc ıgne ılac kullan cnm
Filizzz Dlktpl benimde aynı sorunum var ve bugün kanamam kırmızılaştı iyice doktor bana sadece progestan fitil verdi hem ilaç hem iğne aynı anda kullanılmaz dedi ipne daha mı etkili acaba
Gizem51 Bende ilk gebeliğim de yaşadım progestan iğnesini günlük aynı saatte kullandım ben 3 kere de hapını vajinadan aldım sürekli dinlendim olumlu düşünün etrafında ki kanama bitmişti geçmiş olsun
Dlktpl Filizzz olabılır ıılk dr um bana ogne vermedı kanama alanım cogaldı ıkıncıı dr ıgnede verdı kanama alanım bıttı yanlıs yonlendırmek ıstemem ama bska dr a da bakabılırsın kırmızı kanama tehlıkelı bıkac gune kahveye donuyodu benım
Filizzz Dlktpl baya bi kırmızılaştı bugün cnm inş bi sıkıntı olmaz yarın kontrole gideceğim bakalım ne diyecek