Kayabebek 8 haftalık gebeyim bilmeden alkol felan kullandım öğrendigimde bebegin kalbi atıyordu sizce birşey olurmu kızlar bilgi verin cok korkuyorum
arelaslan Kayabebek bisey olmaz canim ben sabah hastaneye gidicektim aşılama için akdam stresten okdr sigara ıctim ki sabah hastaneye gttim hamileymisim..sukur bisey olmadi
Bibliophilia-1991 Kayabebek bende yaptım onu ya bir haftalık falanmış tabi o zaman 3 bardak rakı içmiştim çok şükür bişey olmamış şuan sağlıklı bişey olmaz inşallah merak etme bundan sonrasına bak
Dumannn Kayabebek 7 haftaya kadar bebege bişey olmuyormuş farkında olmadan ilaç vs kullanımıda dahıl doktor söylemişti.
Sedagb Kayabebek doktor bir problem olsaydı fark edip sana derdi zaten. Bundan sonrası içmemen önemli olan😊
aylinsss Kayabebek hamileyken tatile giderken doktoruma sormadan kendisi direk eğer istersem bir kadeh bişeyler içebilecegimi sölemişti malum tatile gidiyorsun mahrum kalma insanlar içerken demişti demekki bir kadeh bişey yapmıyor
Yagmur_C Kayabebek yok canım hiç korkma ilk haftalarda ya hep ya hiç kuralı vardır dedi bana doktor bişey olsaydı düşerdi dedi ben üstüste kutlamalar denk gelmiş haberim yokken 3 kere alkol almıştım ki normalde asla o kadar içmem :(