OzelS Arkadaşlar eşim sade kefir almış nerden duymuş bilmiyorum şimdi aradı aldım iç diye daha yeni gebeyim 4. Haftamdayım faydası yada zararı varmı yemelimiyim bilmiyorum ayrıca kefir nedir onu bile bilmiyorum yardımcı olurmusunuz 🙏🙏
Ozdmrkbraa OzelS kefili hazır marketten mi almış yoksa mayalandıran birinden mi almış. Normalde çok sağlıklı protein açısından yüksek bi içecek ama zaten ilk 12 hafta bebek kanından besleniyor hani bebeğe değil de sana protein desteği olur
Tazeanne0 OzelS aa kefir çok sağlıklı bir içecek birde herkes içemez biraz tadı ekşimiş ayran gibi yada bozulmuş ayran gibi aşırı sağlıklı mutlaka iç birde 4.haftadaymışsın jiçbir şey olmaz bağışıklık güçlendirir ben 8 haftalık hamileyim ve içiyorum doktorlarda öneriyor 💕
OzelS Ozdmrkbraa hazır almış canım ilk defa dıydum bebeğe yada bana faydasını bilmiyorum ama eşim nerden duyduysa almış ☺️
maria12 OzelS çok faydalı canım probiyotik ama onu açınca gün içinde tüketmen lazım küçük şişe almıştır umarım ☺️
maria12 OzelS bir de canım kefir içtikten sonra ilk gün ishal olabilirsin bağırsakları çalıştırıyor korkma Bilgin olsun ☺️
OzelS maria12 umarım dediğin gibi küçük almıştır ilk defa içicem canım incir kayısı avakado bunlarıda almış acaba faydası varmı
maria12 OzelS tabi ki hepsi çok faydalı şeyler eşin çok güzel düşünmüş. Avokado yemediysen daha önce içine limon sık peynir kat ekmeğe sür. Tek başına çok lezzetsiz gelebilir ☺️ Çok az da tuz
OzelS Tazeanne0 almış zaten içmezsem kavga çıkarır öyle pipirikli o halde benfde başlamış olayım bugun 🥰
Tazeanne0 OzelS zaten ilk 3 ay bebek annenin yediklerinden değil senin vücudundaki vitaminlerden besleniyor sen sadece o vitaminleri yerine koycaksın 😊