40 hafta oldum ve sabah lavobaya gittikten snra ayağa kalkınca idrarımı kacırıyorum sandım yok dedim snra bu kadar kacıramam herhalde 😊 11 den beri bekliyorum bu saatte ilk kasılma oldu ve lekelenme geldi sacımı başımı düzelttim doğumu bekliyorum 😊😊 kasılmalar artınca da hastaneye gideceğim dualarınızı bekliyorum gebeciklerim 🤲