Kfatmanur Merhaba arkadaşlar istanbul kayaşehir de oturan var mı acaba yakında hastane önerisi yapabilecek olan
badeilemerve Kfatmanur merhaba ben de kayasehirdeyim 24..bolgede perşembe günü ilk defa başakşehir tip merkezine gideceğim doktorları baya övdüler
mucizeeem Kfatmanur ben de 19 da otuyorum ben yenibosnaya gidiyorum biraz uzak ama dr seviyorum. Çam sakuradan hiç randevu alamadım şimdiye kadar bht clinc giden arkadaslar vsr memnunlar ama başak tıptan pek iyi yorumlar duymadım.
ebdk çam sakura başak tıp uzaklaştıkça halkalı bht clinic bağcılar medipol esenler medipol en bilinenler
Kfatmanur ebdk cam ve sakura pandemi hastanesi olabilirmiş bu yüzden randevu alamıyorum şimdiye kadar oraya gidiyordum ama değiştirmek zorunda kaldım
Kfatmanur badeilemerve bende 24 de oturuyorum tıp merkezini kimse önermedi bana o yüzden oraya hiç gitmedim siz kaç haftalıksınız
Hnfk badeilemerve ben de başakşehir tıp merkezine gidiyorum hamileliğimi ilk öğrendiğimden beei ve çok memnunum.
Banukocak Kfatmanur canım ben orda çalışıyorum pandemi hastanesi oldu şuan da randevu düşmüyor evet ameliyatlar herşey durduruldu covid hastalığı yüzünden
badeilemerve Kfatmanur evet biz de araştırdık sonra oradan vazgeçtik şimdi bahçelievler nisa hastanesine gideceğiz medipole bağlı fatma ersana . Ben 5 haftalığım siz?
Kfatmanur mucizeeem yenibosnada hangi hastaneye gidiyorsunuz bende pazartesi nisa hastanesine gittim ilk gidişimde şimdilik memnunum ama uzak evet
mucizeeem Kfatmanur safa hastanesine gidiyorum hastaneyi sevmiyorum ama dr iyi sevdiğim için gidiyorum
Hintgelini Bende kayaşehirde oturuyorum , yenibosna nisa hastanesi muhabbet hanıma gidiyorum 25. Haftadayım doktordan memnunum tavsiye ederim