Gece 2 den beri ne uyku ne rahatladım saat 2 .30 gibi bi titreme geldi çenem göğüs kafesi ağrıdı ben titredikce sonra sobayı yaktı eşim içim ısınsın diye pekmez içirdi içtim ama sonra afedersiniz akşam ne yediğsem istifra ettim sonra ben hala titriyorum bu sefer sıcak şekerli su yapıverdi saolsun onu içmeye çalıştımmm ama boğazım felaket halde çok geçedi onu da kustumm titremem geçti ama bu sefer hem belim hemde iki tarafımdan vuran ağrıyla kasıklarım sabah 6 kadar uyuyamadım ben rahatsızlandık içerdeki cadım kıpır kıpr durmadı yürüdüm olmadı yattım olmadı oturdum olmadı şuan sadece ağrılarımm ve bunu yanı sıra bide başıma ağrı girdii iyice kötü oldum bi ara ağrıdan kendimden geçmişim eşim uyandır dı bu ikinci kez oluyooo doktorada gözüktüm bol bol su iç dedi kan şekerin düşmüş dedi 39+4 haftalık hamileyim doktor salıı günü gel güzelce kahvaltı yap muayene yapmalım sonra yatış yaparız dedi çarşamba günü 40 mı dolduruyorum allahın izniyle bnm ve bebeim için dua edermisiniz