Selin59 Prenses23 cinsiyetini öğrendiğimden beri yavaş yavaş aldım ben hep.. şuan 36+2 yiz, herşey bitti çok şükür 🦋
Nesse86 Prenses23 Ben 30.haftada bir gün ciktim sabah disari aksamaca herseyi aldim geldim.Hastane cantasinida iki hafta evvel hazirladim.
Prenses23 Zuhal14 cipiti Hey123 Elfynsmr Selin59 Nesse86 Babyy1S arelaslan Bende cinsiyetini öğrendikten sonra başlarım diye düşündüm. Şuan 15 haftalığız cinsiyeti de öğrendik ama daha başlamadım erken mi oluyor diye düşünüyorum ☺️
cipiti Haftamdayim yavaş yavaş almaya basladim son dakika masraflar birden olmasın diye erkenden alıyorum uygun ne bulursam ☺️☺️
arelaslan Prenses23 ben cinsiyetini ogrendikten sonra ufaktan almaya baslarim zaten pahalilar bari ufaktan alayim hepsini birlikte alsam altindan kalkamayiz oylesine aldim aldim bak yenidogan alisverisini bitirmisim bile 22 haftalığım 😀
arelaslan Prenses23 parca parca almaya çalış canim mesela ben herseyi mavi almadim. Sarı kahverengi krem vizon yeşil aldim ilerde kizim olursa oda giysin 😀
Elfynsmr Prenses23 genelde 25 . Haftadab somra başlayın diyorlar zaten benim bide düşük riskim vardı erken almak istemedim zaten çok erken başlamanıza gerek yok
haziranin25i Prenses23 13+3 de cinsiyeti öğrendik herseyini aldık 💕🤗 şuan 28 deyiz cinsiyetimiz değişmedi çok şükür 😂
Prenses23 haziranin25i Caglanuroney arelaslan Elfynsmr bende detaylı ultrasondan sonra düşünüyorum evet ne erken olsun ne geç … Evet bende herşeyi mavi almak istemiyorum. Beyaz kahve yeşil sarı renkleri de almak istiyorum .. ☺️
Elfynsmr Prenses23 bende herşeyi pembe almıcam diye yola çıktım %90 pembe oldu dayanamıyoruz illa kıza pembe erkeğe mavi 😁
Caglanuroney Prenses23 bende herşeyi mavi almadım sarı beyaz da var öyle daha güzel bence erkek diye hep mavi olması gerekmez
Prenses23 Elfynsmr hmm ama kahve tonlarını maviden daha çok seviyorum. Daha soft renkler seviyorum. Beyazı da çok yakıştırıyorum. Mavi de olacak tabiki 🥰