Meraba kizlar benim reglim genelde ya 7 gun daha 7 gunden daha az geri gelir son bi lac aydir 7 gun ama Buna gore benim dun veya onceki gun regl olmam gerekiyordu olmadim beyaz akintim da regl olcagim zaman kesilirdi simdi devam ediyor akinti Sizce test yapsam cikarmi gecen ay regp tarihim 12 ekim ondan once 18 eyluldu cikarmi sizce testte yoksa 12sini mi.bekleyelim birde son gunlerde aksamlari ayagimi.birturlu ısıtamıyorum 3 kat kalin corap ve ev botu giyip battaniyenin altina giriyorum ama.nafile buz gibi hani kardan cikinca uyusurda parmaklar ayni oyle