[silindi] Merhaba hanımlar, progesteron düşüklüğünde femara kullanıp ilk aydan ya üç ay içerisinde hamile kalanlar varmı acaba?
Burcuclk femara kullandım 3 ay 4 ayda kullanmadım hamile kaldım şuan 9+6 hamileyim çok şükür sonra progestan verdi bugün de bitti yazsam mı DİE doktora bitti DİE bilemedim
Hducjsks [silindi] bende femera 2 ayindayim doktor 21.gunu progesteron hormonuma bakti 35.4 dedi cok guzel sonuc dedi insallah ay sonu gebelik haberi alırız dedi. Insallah adet gunun gecerse gel dedi
[silindi] Rabbim hayırlı haberler almak nasip etsin, bende daha 1. Ayımdayım progesteron testini 16sında yaptıracağım umarım hayırlı haberler alırım