ilknurkara57 17 haftalık gebelikte sümüksü akıntı neden olur? Bildiğiniz yapışkan, çekince uzayan. Yumurta akı gibi aynım şeffaf kokusuz bir şekilde. Yaşayan varmı normal mi?? Neden oluyor
AycanAycan19 ilknurkara57 ayni sıkıntı bndede oluyor… 11 haftaligim ama bnde idrarimda ureme var ilac kullandim ama 10 gun sonunda bu anlattiginiz gibi olmaya başladı🤷♀️
anneadayi33 ilknurkara57 sol tarafta batma gibi oluyor vajinaya doğru ağrı gibi oluyor bende ama geçiyor enfeksiyon var mı diye tahlil yaptırdım birşey çıkmadı
biranneden1 Bende de var . Haftaya tandevum var doktora sorayım dedim . Bir de vajina bölgesinde böyle bir ağrı ağırlık var gibi sanki nedendir acaba
YNB Benimde sol kasik ve sol bel kısmında ağrı var akıntı yoğunlaştı 13 hafta olduk herkes normal diyor