Merhaba kızlar gecen hafta 6 haftalıkken kan degerim 51 bindi doktorum bu degerle kalp atısını duymamız gerek dedi karından da vajinadan da duyamadı. Olumsuz giden bişeyler var dedi beta hcg yüksek tekrar mol gebelik olabilir dedi cuma günü sabahtan kürtaja temkinli gel dedi kalp atısını duyamazsak kürtaj dedi. Ve ben tekrar mol olmasından korkuyorum ilk gebeliğimde moldu 6 ay beklemiştim halbuki. Şuanda vajinamda baskı hissediyorum agrı gibi. Ne olur bana dua edin lütfen cok üzgünüm