ben de normal doğum yaptm,doğumun 30.günü aynaya baktığımda aynı stresi ve şoku yaşamıştm.Dikişlerim henüz iyileşmemiş ve vajina eski görünümnde değildi.Şuan 2 aylığım herşey gayet yolunda🙂 Vajina kendini toparladı dikişler desen zaten kalmadı,senin doğum daha zor olduysa vahinada ona göre şekil almıştır zamanla düzelecekler canım