Merhaba arkadaşlar ben çocukluktan bu yana tıp 1 diyabetli yani şeker ile mücadele ediyorum 5+6 hamileyim şekerimi zorda olsa dengede tutmaya çalışıyorum acaba daha önce doğum yapan diyabetli annelerimiz var mı veya şu an hamile olan annelerimiz varsa bebekte veya hamilelikte sorun yaşandı mı merak ediyorum benimle paylaşır mısınız teşekkürler ❣️