kmelek zaten size antibiyogram testi yapılmıştır orada hangi ilaçların duyarlı olduğu yazıyordur. Doktorunuz ona göre antibiyotik başlar. Yoğun bakım hastalarında direnç gösterir genelde sizinkinde öyle bir durum olduğunu sanmıyorum. İçiniz rahat olsun en çok karşılaşılan idrar yolu enfeksiyonu sebebidir.