Babyy1S Emire-09 uygun aldım eğer pişik yapmazsa çöpe gidicek bir şeye 1 2 sene bosuna para vermek istemem
Mujizam Emire-09 sleepy naturel yenidoğan aldım bebek cildi ilk zamanlar çok hassas oluyor 5 10 TL cebimde kalsın diye bebeğe kötü bez kullanmam zaten çokta pahalı değil sleepy
durucuk123 Mujizam Emire-09 şokda bebeland var,piyasaya göre aşırı uygun ayni zamanda mühendisoğlu onaylı 👍🏻 kullanıyorum 2 aydır pişik falan asla yok
Selin59 Emire-09 ben 2 paket yenidoğan prima bebek bezi aldım, onunla başlayacağım inşallah memnun kalırım