Msltms Kızlar Mustela mi alsam Sebamed mi siz hangisini tercih ettiniz? Tecrübeli annelerin de önerilerini bekliyorum😊
Mehtapakgl Msltms bende başlık açtım bugün bende göz yakmayını almak için herkes mustela dedi. Onda karar kıldık canım.
Msltms Mehtapakgl Happy46 kokusu falan var mı Kızlar . Bide ne kadara aldınız vücut yağını da aldınız mı tek şampuan halindemi alıyosunuz
Mehtapakgl Msltms kokusu var mı bilmiyorum. Ben şampuan pişik kremi ve losyonunu alacağım. Yağı da var ama ben almayı düşünmüyorum. Şuan hepsiburadada şampuan 60 tl
Happy46 Msltms lavanta kokulu harika kokusu var 500 ml 95 TL’ye aldım yağını ve losyonunu da kullanıyorum hepsi aynı kokuyor mis gibi içeriği doğal
Gd1992 Suan mustela ındırımde bn eczanede sordm 90 ile 120 arası fıyt verdıle suan ındırımde 60 tlye aldım kacırmayın derm
Cansu57 Msltms ilk bebeğim de mustela kullandım çok memnun kaldım şimdi de aynısını alacağım tavsiye ederim canım
kbrMEVA Msltms ben dalın kullanmıştım ilk kızıma şuan ikinciye hamileyim yurt dışındayım dalın bulursam dalın alacam
Melsibel Mustela aldım hepsiburadada şuan indirimde 60 tl içerik olarak çok temiz instagramdan mühendisinoglundan araştırıp alıyorum bilginize
Msltms Melsibel ya az önce noldu biliyo musun kartımı alıp gelene kadar sepete eklemiştim sepetten gitmiş ve sonra 91 TL ye yükselmiş 😒😒😒🤷🏻♀️🤦🏻♀️