Hivreneymen evet nişanım gelmisti doktorum da izne cikicakti o cikmadan doğum yapmak istedim suninsanciyla ama hayatimin hatasi diyebilirim her yeri tirlamadim mecbur kalmadikca bence suni şancı olmamali dayanamadim acıya doktorum epidural olabilcegini söyledi 4 cm acıkligim vardı sirtimdan yaptılar iğneyi. O kadar çok sancim vardı ki hissetmedim iğneyi . Zaten 4 cm açıklık olmadan epidurale gecilmiyo. Sonrasında iğne vuruldu sırt üstü yatmam istendi allaha şükür anında geçti agrım epidural 300 lira farklaydi ki bence 300 lira için o acı çekilmez herkese tavsiye ederim. Bacaklarin vs uyusmuyo zaten sadece sancin uyusuyo. Kalktım bol bol yürüdüm açılma çok çabuk ilerledi daha sadece bebek aşağıya iniyo onun kafasını hissediyosun büyük tuvaketin var gibi geliyo o geldikçe alttan muayneye aliyolar zaten dediğim gibi epidural tavsiye ederim