Busra34ybg ipekmommmm benimde arada öyle oluyor bide panik atak var ikisi bir araya gelince bitik durumda oluyorum 😏
busraakeskin ipekmommmm bana da aynısı oluyor. Hele ki depremden sonra uykumda kalbimin çarpıntısından deprem oluyor sanıyorum bir anda panik yapıyorum. Panik atak dediler. Bakalım hayır olsun sonumuz arkadaşım.
cgla29ony ipekmommmm benimde öyle bazen kalbim midemde atıyor sanıyorum öyle zor nefes alıyorum birde aşırı karnım kasılıyor sizinde öyle mi yaa gazmi başka birşey mi anlamış değilim
Tazeanne0 busraakeskin evet bende de panik atak var depremden sonra çok panik oldum bende arada bir yatağa uzandığımda kalbimin atmasını deprem sanıyorum erkisinden çıkamadım
ipekmommmm cgla29ony evet bende öyleyim sanki nefes alamıyorum bazen oysa daha 20. Haftadayım. Tansiyonum da normal cıkıyor