Birgul birprensesvebirprensannesi hatta daha da yüksek olunca karından daha rahat görünüyor ben 5+5 haftada 8590 değerle gördüm
balperisi_71 birprensesvebirprensannesi 1000 üstü gözüküyor genelde yani doktorum öyle demişti bana ama 1250de. De git 2guj SONRA gel demişti 2000lerde kesin gözükmustu
birprensesvebirprensannesi Birgul ohooo bana daha çok var demekki. Benim geç döllenme oldu. 5 haftalığım betam şuan 76 :( yükselme var elhamdülillah ama çok küçükken öğrendim
Maria9 2956 hcg 4 haftalıkken çok net gözüktü. Tabi doktor normalde bu haftalarda gözükmez seninki iyi büyümüş masallah dedi değişebilir yani yanıltmış olmayalım bu durumda önemli olan hcg değeri diye biliyorum.
birprensesvebirprensannesi Maria9 5 haftalığım ve beta değerim 76 maşallah sizin baya yüksek çıkmış benim geç döllenme oldu galiba :/
Birgul birprensesvebirprensannesi muhtemelen geç döllenmedir hcg 2000-3000 üzeri olması lazım takip edin
Maria9 birprensesvebirprensannesi olabilir zaten sürekli hızlıca artan bir şey bi sorun olmadığı müddetçe .. güzel haberlerle gelin 😊
Cskn99 Ben hamileliğimi 26 ile öğrendim 2 gün sonra değerim 144 cıktı 4 gün sonra 600 lerde idi bir hafta sonra gittim tekrar beta bakmadı keseyi gördük şükür bence kişiden kişiye değişiyor
birprensesvebirprensannesi Cskn99 ayy yok bu kadar hızlı olmadı bende :) ilk 6.26 yla öğrendim 1 gün sonra 13.56 ve 4 gün sonra 76 oldu yarın tekrar vereceğim bakalım 4 gün oldu yine vermeyeli kan bakalım