Benim icin biraz buruk ama pozitif dogum hikayem 😏
4 kasım tarihinde 38 haftalik oldum randevum vardi muayene oldum ve oglumun karın cevresi 35 haftalik cikiyodu doktorum artik seni doguma alicam tehlikeye atmak istemiyorum sizi dedi
Dogum haneye gittim ve bana 2 saatte bir seklinde ilacli su icirdiler 3 defa rahim yumusatmak icinmis en son ilaci 14:30 da icirdiler doktor muayene etti acilma baslamis suni sanci vermek istemiyorum dedi
Saat aksam 5 e dogru sancilarim duzenli ama 50 yi gecmiyodu 4 cm filan olmustu acilma ve ben yuruyus suqaut hareketlerini yapmaya devam ettim.
Artik agrilar baslamisti ama biseyler ters gitmeyr basladi ben yuruyemedim konusamadim gozlerim gormemeye basladi oksijen serum filan taktilar sonra kendimi toparlayinca doktor muayene etti 7 8 santim olmus dogum baslamis dedi biraz ikinmani istiyorum dedi biraz ikindirdi ve bebegimin bası gelmisti hemn dogum haneye alindim ve 2. Ikinmamda oglum doktorun elindeydi ve ben oglumu hic gormedim hemen yogun bakima alindi bugun 4. Gunumuz oglum entube halinde solunum cihazina bagli ve cigerlerinde enfeksiyon varmis
Kimin duasinin kabul olcagi belli olmaz bizim icin oglum Ensar icin dua edermisiniz 🤲🤲